نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 7 )، بدون شرح!

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 7 )، بدون شرح!

هر شب با اخباری که در طول روز در مورد فعالیت یوونتوس در پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی منتشر می شود در خدمت شما هستیم و سعی می کنیم، تمام آنچه که منتشر شده را از منابع مختلف گرد آورده، جمع بندی کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امید که رضایت شما را در پی داشته باشد.

 

هرنانس

 

 

طبق گزارش گاتزا

 

الگری به خرید دو هافبک قبل از اتمام فرصت نقل و انتقالات نیاز دارد. پس از بازی با اسپانیول او تاکید کرد که به دو بازیکن در سطح پیانیچ نیاز دارد ویتسل، متوئیدی، برزوویچ و دیاوارا نام های ویژه ای هستند اما یووه برای خرید بازیکن باید هرنانس برزیلی را به فروش برساند.

 

اولین پیشنهاد برای هرنانس 31 ساله از سوی چینی ها ارائه شد، اما این بازیکن ترجیح داد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد. در چند ساعت گذشته والنسیا با توجه به از دست دادن گومژ، دانیلو و ژاوی فوئگو، مجددا به هرنانس علاقه نشان داده و وی را در سر لیست خرید خود قرار داده است.

 

یوونتوس 12 ماه پیش این بازیکن را با قیمت 13 میلیون یورو خریداری کرد و قصد ندارد در خرید و فروش او ضرر کند، لذا قیمت او احتمالا در حدود مبلغ خرید او در سال گذشته باشد.

 

دیاوارا

 

 

مطمئنا هافبک گینه ای بلونیا، این تیم را در تابستان ترک خواهد کرد، اما مقصد او هنوز مشخص نیست.

 

از مدت ها قبل، رم و ناپولی در پی شکار این هافبک 19 ساله بوده اند و طبق گزارش ها رم با بازیکن به توافق نسبی رسیده و ناپولی با پیشنهادی بهتر برای بلونیا به سراغ این معامله رفته است. در این میان باید به پیشنهاد 17 میلیون یورویی استون ویلا نیز اشاره کرد که به شدت به مذاق مسئولین بولونیا خوش آمده است!

 

از سوی مدیا ست مدعی شده است

 

شب گذشته پارتیچی در ملاقات با مسئولین بولونیا جویای وضعیت این بازیکن شده و به رقابت خرید این بازیکن با سه باشگاه یاد شده وارد شده است.

 

هر چند بهترین پیشنهاد از سوی استون ویلا ارائه شده، اما تصمیم شخصی دیاوارا دراین انتقال بسیار مهم است. باید دید...

 

بروزویچ

 

 

همانطور که در اخبار قبلی اشاره شده، یوونتوس به خرید این بازیکن علاقمند است اما امروز گاتزا گزارش داد

 

با خرید ژائو ماریو توسط اینتر و همچنین حضور پرسیچ در این تیم، بروزویچ از گزینه های خروجی باشگاه است، اما مسئولین اینتر به بازیکن هشدار داده اند که فروش او به تیم های ایتالیایی امکان نداشته، و در صورتی با خروج او موافقت خواهند کرد که به لیگ های دیگر اروپایی برود. قیمت احتمالی او 25 تا 30 میلیون یورو خواهد بود.

 

 ایسکو

 

 

به محض انتشار اخباری مبنی بر خروج احتمالی ایسکو از رئال، این بازیکن به سرعت به یوونتوس لینک شد و مدیاست در گزارشی عنوان کرد

 

قیمت این بازیکن در حدود 50 میلیون یورو می باشد و یوونتوس برای ارائه ی پیشنهادی معقول برای خرید او باید دست به فروش چند بازیکن بزند. فروش زازا با 25 میلیون یورو به ولفسبورگ و پریرا با 15 میلیون یورو به واتفورد، هزینه های لازم برای خرید ایسکو را تأمین خواهد کرد.

 

کواچیچ، هم بازی ایسکو نیز به همین ترتیب به یووه لینک شده است، و ممکن است از بین این دو بازیکن، یک نفر به سری آ بازگردد.

 

اخبار کوتاه از نقل و انتقالات:

 

ویتسل: توتو اسپورت گزارش داده است که یووه مجددا بحث خرید ویتسل را پی گرفته و برای راضی کردن او به حضور در تورین با وی وارد مذاکره شده است.

 

لمینا: طبق گزارش ها، سه تیم انگلیسی لسترسیتی، آرسنال، وستهم و واتفورد به دنبال جذب لمینا هستند، و در این بین، واتفورد با توجه به اینکه تصمیم دارد پیشنهاد 20 میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه کند، جلو تر از سایرین است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: